čtvrtek 1. září 2011

RUMOR HAS IT

Ahh, škola začala. Všechno, od čeho jsem si mohla celý dva měsíce odpočinout se vrátilo, a to je ještě ve větší míře jménem maturitní ročník. Budu asi letos potřebovat hodně štěstí. 
Doufám, že jste měli příjemný první den ve škole, nebo pokud jdete až 5., tak si užijte poslední volno. Fotky jsou ze včerejška, snad se vám budou líbit. Běžim spát, ať za něco zítra stojim. Mějte se do tý doby krásně.

a btw. ten lak co vidíte je stále ten z minulého týdne z manikúry. VUBEC SE MI NESLOUPAL! :D
košile, džíny - H&M
boty - Steve Madden; kabelka River Island
prstýnek - Topshop; řetízek - Forever 21

7 komentářů:

  1. ten prsten je fascinujuci!

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí se školním rokem! :)

    OdpovědětVymazat
  3. já maturovala loni(myšleno škol. rok), tudíž přeju pevný nervy při skládání týhle nesmyslný habaďůry

    OdpovědětVymazat
  4. nadherny naramek!
    a celkove ti to moc moc slusii!:)
    a teda good luck na ten rok skolni ! ))

    OdpovědětVymazat
  5. Já říkám ten prstýnek je boží! Ráda bych měla cestu kolem TopShopu :) :D No, přeji všechno školní štěstí... sobě také :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, prstýnek mě taky zaujal na první pohled a přidávám se s přáním hodně štěstí u té "geniální" státní maturity. Já jsem měla to štěstí odmaturovat postaru a jsem za to nesmírně vděčná.

    OdpovědětVymazat