pondělí 19. prosince 2011

BARCELONA vol. I

Je to tady! Konečně fotky z Barcelony, část I., kde jsem se rozhodla vám podat to nejlepší z HDR, které vytvořil můj synovec, Honza, se kterým jsem tam byla. :-) Doufám, že se vám budou líbit stejně jako mně, v příštím díle očekávejte buď maturitní ples fotky, nebo Barcelona vol. 2 :D
V Barceloně jsem byla od čtvrtka do neděle s již zmiňovaným Honzíkem. Bydleli jsme nedaleko stanice metra Diagonal, v krásný čtvrti, s krásnými bary a vinárnami. Na ulici kousek od nás se nacházeli nejznámější světoví návrháři, jako Valentino, Dior, Gucci a Luis Vuitton. 
Všichni na nás koukali jako na blázny, když jsme při 18° nosili pouze tričko a kalhoty, když všichni tam chodí v zimních, peřových kabátech. 
Byla jsem tímto městem překvapená, je čisté a krásné, jenom jedna jeho nevýhoda, že se nedomluvíte anglicky. Když na si chcete cokoli objednat, zeptat nebo něco jiného, koukají na vás jako na blázna a odpovídají španělsky. :-) 
 Z pevnosti Montjuic
na terase známé vily Casa Mila
Casa Mila podruhé
Park Guell 
v přístavu
známá Familia Sagrada
podívaná z Familia Sagrada

5 komentářů:

  1. dokonalé fotky,barcelona je krásna a šla by som tam už len preto,že fandím FCB :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. niektoré fotky vyzerajú, ako maľované obrazy! och... navnadila si ma na cestovanie

    OdpovědětVymazat
  3. Absolutely LOVE those pictures. Honza took them? Love the composition and quality of HD.

    OdpovědětVymazat