neděle 11. března 2012

PROM PICTURES, AS I PROMISED...2 MONTHS AGO

Ach jo, jsem strašná. Fotky z plesu, který jsem měla 17. prosince, vám slibuju už několik měsíců, a když se koukneme na datum v kalendáři a zjistíme, že je 11. března... no, radši to ponechám bez komentáře. Může mě těšit, že ještě stále plesy probíhají, i když už je skoro u konce. A tak pojďme předstírat, že já jsem plesala včera. 
nahrála jsem několik fotek, budu moc ráda, když se vám budou líbit. :-)
s ředitelem školy, promenáda před profesorskými tanci. 
s tatínkem během rodičovského tance
během našeho předtančení. 

10 komentářů:

  1. Vypadáš skvěle Veru,jak už jsem ti řekl :-).

    OdpovědětVymazat
  2. ty šaty :-O jsou božííí :-)) miluju tuhle barvičku :-) a měla jsi krásně nalíčená očka, taky bych někdy chtěla vypadat tak krásně :-)) byla bych moc a moc ráda, kdyby jsi se i ty stala naší novou čtenářkou :-)
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. lovely blog
    i've just started following.
    would love it if you could come over and say hi :)
    laura x
    http://ilikecrayonsxo.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. beautiful girls *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Gorgeous dresses :)

    My blog is modejoy.blogspot.com , would you love to follow each other?

    Let me know...

    xo

    Aleksandra

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, jsem potkal vaši blog. To dost! Působivý styl.

    Moc se mi líbilo svůj blog. Mám vaše svolení, aby vás sledoval sem. Následujte mě? Byl bych rád, aby vás v mém světě barev.

    Dobrý víkend

    OdpovědětVymazat
  7. you all look beautiful,but I love your dress :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hands down over the exclusive items made for your trendiness. Order for Leather Jackets for Men and Women, custom leather jackets online now.Yellowstone Attire Jackets

    OdpovědětVymazat